Методичний вісник

Пріорітетні завдання на 2021-2022 навчальний рік:

1.       Сприяти застосуванню діяльнісного підходу «навчання через гру» як складової предметно-практичної компетентності дошкільників.

2.    Формувати художньо-мовленнєву компетентність дошкільників, навички українського мовлення засобами літературних і фольклорних творів.


Пріорітетні завдання на 2020-2021 навчальний рік
1. Продовжити роботу з розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку засобами художньо-театральної діяльності.
2.  Забезпечити формування природничо-екологічної компетенції  дошкільників шляхом використання діяльнісного підходу "навчання через гру". 
 
Пріоритетні завдання на 2019-2020 навчальний рік:
1. Продовжити поглиблену роботу з впровадження сучасної інноваційної  LEGO технології в освітній процес шляхом інтеграції різних видів діяльності.
2.  Розпочати роботу над формуванням мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку засобами художньо-театральної діяльності.  

Пріоритетні завдання на 2018-2019 навчальний рік:
1. Удосконалювати умови для організації сюжетно-рольової гри як засобу соціального розвитку дошкільників.   
2.  Формувати педагогічну майстерність педагогів з питань розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в процесі художньо-естетичної образотворчої діяльності.

       Пріоритетні завдання на 2017-2018 навчальний рік:
1.   Продовжувати   розвивати   пізнавальну   активність   дошкільників   через математичну  діяльність.
2.  Формувати  стійкий  інтерес  дітей  до  пізнання  навколишнього світу шляхом розвитку  ігрової  діяльності.

Пріоритетні завдання на 2016-2017 навчальний рік:
1. Продовжувати формувати у дошкільників патріотично-громадянські почуття через розвиток зображувальних здібностей.
2. Розпочати роботу з розвитку розумових здібностей вихованців засобами математичної діяльності.
 
 
Пам'ятки для педагогів

 Методична робота ґрунтується на:
сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної    та    особистої    зрілості педагогів,  а  також  спирається на  інноваційні форми методичної роботи з педагогами.



Методична робота закладу спрямована на:
- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
- підвищення педагогічної культури педагогів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діялності;
- вивчення та розвиток педагогічної компетентності     кожного вихователя.

                   Мета методичної роботи: 
вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.


                                      Напрямки методичної роботи:
   • підвищення соціально – психологічної культури         вихователів;
   • вдосконалення педагогічної майстерності;
  • сприяння в опануванні світовою та національною,   мовою і побутовою культурою;
   • розвиток спеціальних умінь та навичок



              Принципи методичної роботи:
• педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості;
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
•випереджувальний характер методичної роботи