Пріорітетні завдання на 2021-2022 навчальний рік:
1. Сприяти застосуванню діяльнісного підходу «навчання через гру» як складової предметно-практичної компетентності дошкільників.
2. Формувати художньо-мовленнєву компетентність дошкільників, навички українського мовлення засобами літературних і фольклорних творів.
Пріорітетні завдання на 2020-2021 навчальний рік
1. Продовжити
роботу з розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку засобами художньо-театральної діяльності.2. Забезпечити формування природничо-екологічної компетенції дошкільників шляхом використання діяльнісного підходу "навчання через гру".
Пріоритетні завдання на 2019-2020 навчальний рік:
Пріоритетні завдання на 2018-2019 навчальний рік:
1. Продовжити поглиблену
роботу з впровадження сучасної інноваційної
LEGO технології в освітній процес шляхом інтеграції різних видів діяльності.
2. Розпочати роботу над формуванням мовленнєвої
компетенції дітей дошкільного віку засобами художньо-театральної
діяльності.
Пріоритетні завдання на 2018-2019 навчальний рік:
1. Удосконалювати умови для організації сюжетно-рольової гри як засобу
соціального розвитку дошкільників.
2. Формувати педагогічну
майстерність педагогів з питань розвитку творчих здібностей дітей дошкільного
віку в процесі художньо-естетичної образотворчої діяльності.
Пріоритетні завдання на 2017-2018 навчальний рік:
1. Продовжувати розвивати пізнавальну активність дошкільників через математичну діяльність.
2. Формувати стійкий інтерес дітей до пізнання навколишнього світу шляхом розвитку ігрової діяльності.
2. Формувати стійкий інтерес дітей до пізнання навколишнього світу шляхом розвитку ігрової діяльності.
Пріоритетні
завдання на 2016-2017 навчальний рік:
1.
Продовжувати формувати у дошкільників патріотично-громадянські почуття через
розвиток зображувальних здібностей.
2.
Розпочати роботу з розвитку розумових здібностей вихованців засобами
математичної діяльності.
Пам'ятки для педагогів
11.Рекомендації педагогам щодо роботи з дітьми, які мають різні рівні розвитку пізнавальної активності
- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
- підвищення педагогічної культури педагогів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діялності;
- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя.
Мета
методичної роботи:
Напрямки методичної роботи:
• вдосконалення педагогічної майстерності;
• сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;
• розвиток спеціальних умінь та навичок
• педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості;
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
•випереджувальний характер методичної роботи
• робота в режимі довіри, доброзичливості;
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
•випереджувальний характер методичної роботи